Me fimlabilaiset haluamme tällä kampanjavideolla kertoa siitä, kuinka läheisesti ja monipuolisesti toimintamme liittyy suomalaisten arkeen. Olemme mukana vakavien sairauksien tunnistamisessa ja hoidossa, mutta myös terveyden ylläpitämisessä.

Talossamme työskentelee valtava määrä yleensä näkymättömiä, asialleen omistautuneita asiantuntijoita. Heitä motivoi jaksamaan ja kehittymään se tosiasia, että vain korkealuokkainen diagnostiikka mahdollistaa korkealuokkaisen hoidon. Hienoimpia ovat ne onnistumisen hetket, jolloin syy vaivoihin löytyy, hoidot purevat ja ihminen pääsee jatkamaan elämäänsä. Juuri niin kävi onneksi myös videolla esiintyvälle 4-vuotialle Sonjalle, joka sairasti vauvana leukemian ja kasvaa nyt terveenä pikkutyttönä kohti uusia seikkailuja.

Avainlippu kertoo, että tuote on valmistettu tai palvelu on tuotettu Suomessa ja työllistää Suomessa. Kotimaisuusasteen on oltava yli 50 %.

Yhteiskunnallinen yritys -merkki kertoo, että yritys on perustettu yhteiskunnallista tarkoitusta varten ja voitosta suurin osa kanavoituu yhteiskunnalliseen hyvään.